3 Favorit podcasts

 
Podcast är ungefär vad jag lever för under veckornas gång. Skärskillt när jag bor ensam känns det bra att kunna lyssna på någon,hehe. Även väldigt skönt att lägga på då jag gymmar/är ute och går. Alla dessa finns på appen podcaster(Dvs de finns att lyssna på från Itunes), enkelt att hitta dem och kunna höra på dem då du vill. Jag har ändå länkat var ni kan lyssna på dem från dator. 
 
1. Den fantastiska resan - Av Zara Larsson och Noel Flike. Tror de flesta av er vet vem Zara är, men Noel är kanske inte lika känd. De är iallafall vänner, de pratar om verkligen allt emellan himmel och jord. Tycker podden är så rolig att höra på, och det är väldigt intressant att få höra deras åsikter, I mean Zara är ju dessutom lite känd för sina starka åsikter, och tycker det är sjukt intressant att få höra dem disskutera. Deras podd släpps på torsdagar, och HÄR hittar ni deras podd.
 
2. Mathilda och Andreas podcast, Det var nog en av de första poddar jag lyssnade på, och måste nog säga att det är en av mina största favoriter. De är båda runt 18-19år, och pratar om olika ämnen varje vecka, och alla dessa handlar om tonåren på ett eller annat sätt. Har lyssnat flera av avsnitten flera gånger om, och om jag känner att något ämne som de har pratat om förut bli aktuellt i mitt liv går jag ofta tillbaka för att höra på dem. Dessutom brukar jag få mig ett gott skratt varje gång, och jag väntar alltid på tisdag då deras podd släpps. Lyssna på den kan ni göra HÄR.
 
3. Michaela och dashas podcast, De är lite äldre men det ser jag som en stor fördel då de har några år på nacken innom relationer av olika slag. De dock slutat göra nya avsnitt, men de har massor med gamla avsnitt, som alla kopplas till kärlek på ett eller annat sätt. De har gått igenom mycket innom kärleken i deras liv, och det är väldigt roligt att få höra vad de har att dela med sig. Samma sak med denna podd, jag har hört vissa poddar fleeera gånger beroende vad som jag tycker låter intressant eller vad som är aktuellt. 
 HÄR kan ni hitta deras podd
 
Annars gillar jag också ångestpodden, måndagspepp(ny i min lista, men wow va de levererar varje vecka), aina och tobias som inte är aktiva längre och jobbpodden.
 
 
Allmänt, Tips |
Upp