Skola och annat skoj

Svart är vad som gäller i klädväg // aktiva elever var ordet // foto från förra veckans lördag / lunch på håltimmen  // lillajaag // lunch, eller ja, frukosten för idag 
 
Här ekar det ju tomt va? Mitt liv däremot, här ekar det inte tomt iallafall. Skola och vänner är ungefär vad som händer.  
På fredag åkte jag hem till ön igen för en kväll och sedan åkte jag tillbaka in till stan inför forneldarna. Väldigt spontant, men spontant är bäst(eller?). Massa bekanta och massa inte så jätte bekanta såg vi, helt rolig kväll blev det väl ändå. Den kvarstående natten efter att vi tagit oss hem sov jag hos Emma, dock är jag väldigt trött så borde nog gå och lägga mig nu, med tanke på hur mycket klockan faktist är. 
I morgon är det fit 4 fight igen inför en ny skolvecka, vi hööörs. 
Allmänt, Vardag |
Upp