Lately

•  Under februari månad hann jag dansa den traditionella Gammeldansen som de flesta som går i gymnasiet får chans att göra, hela dagen var så lyckad och lika så kryssningen som vi åkte på dagen efter, värt varenda skavsår!! Uppmanar alla som får chansen att dansa att verkligen ta chansen, minne för livet!! (förresten, säljer förmodligen min klänning så hojta till om någon är intresserad) 
• Även hunnit med ett x antal myskvällar med mina kära vänner och såklart får vi ju inte glömma bort alla timmar i skolan också.... :-) 
• Harry potter konsert med Emma, bland det mäktigaste jag någonsin upplevt tror jag, musiken är så fin och att få se filmen på sammagång gjorde det så mycket mer inlevelsefullt!!  Och när vi för engångs skull befann oss i huvudstaden var vi ju tvugna att stanna vi espresso house också hehe.. 
• Lite festligeheter har jag också hunnit med, både hemmafester och lokalfester, så kul!!!
• Hur fint klär inte Åbo sig i Våren?? Fyfan säger alla pollenallergiker men gud så mycket jag har längtat efter våren!!! 
• Har också hunnit fira Ida, Suvi och Emma som alla fyllde 18 år under februari och mars, detta firade vi såklart!! Synd bara att man själv är ett novemberbarn...
• Bytte även gym vid årsskiftet och det är förmodligen de bäst spenderade pengarna hittils! Har verkligen kommit in i träningen nu och trivs så bra i Elixia, så motiverande med gymbyte.
•En väldigt trött men glad Linnéa som på bilden nyligen hade skrivit studentsrkivningarna i hälsokunskap!! Nästa höst fortsätter det.. Dagen därpå åkte jag till Nagu och träffade massa människor, blandannat finfina Emma på bilden, sjukt rolig kväll!!!
 
Allmänt, Foton - Vardag |
Upp