Tvåtusensjutton

Gott nytt år på er alla, hoppas att ni hade en bra nyårsafton, själv hade jag faktist en skapligt bra kväll!!
 
Jag och ett gäng samlades hos vår vän Jenny för att förfesta lite, Ida och Jenny som hade fixat så fint!! 
Vid tolvslaget tog vi oss ner till ån för att se lite raketer samt träffa andra vänner. Efter det blev kvällen lite flummig men vi avslutade vår kväll hemma hos Emma iallafall.
Dagarna därpå har jag iallafall befunnit mig i Houtskär med familjen, riktigt skönt att få vara hemma några dagar.
At the moment sitter jag iallafall i bussen påväg in till stan igen, imorgon börjar skolan vilket inte är så lockande, skönt iallafall att jag har sovmorgon och börjar först 11, mjukstart lixom.
Ikväll skall jag iallafall köpa mat, fixa nytt gymkort samt kanske gymma med Sara om vi hinner(läs:orkar). 
Nu skall jag ta tag i allt skolarbete som jag skulle vara så effektiv och göra under jullovet, som jag då inte har gjort *:-)*. 
 
Linnéa
 
Allmänt, Vardag |
Upp