7 saker om lilla mig

 
• Jag behöver minst 8-9h sömn för att fungera, detta är förståss typ närmare omöjligt när man går i gymnasiet så det brukar sluta med en lite väl lång powernap efter skolan....
 
• Jag har ett så stort behov att få var ensam och få egentid lite nu och då, och bara tänka och sköta om mig själv. Jag är även väldigt introvert och blir sjukt utmattad av att umgås med människor hela tiden. 
 
• Alla som känner mig vet att jag dricker nocco typ hela tiden,hehe, det är sällan man ser mig utan en nocco i handen. 
 
• Jag äääälskar verkligen att planera haha, började planera t.ex min 18årsdag long time ago, min kalender är oftast  färgkodad och jag skriver verkligen upp allt jag skall göra, väldigt bra egenskap, dock mindre bra då jag tar vädligt illa upp ifall planerna inte går som jag tänkt mig.
 
• Jag har oftast groov söndagsångest, skulle så vilja kunna göra söndag till en bra veckodag istället!

• Jag har sommarjobbat 2 somrar i en turistinfo samt 2 somrar som servitör. 
 

 Jag är uppvuxen i skärgården men har insett mer och mer under de senaste åren att jag är så mycket mer en stadsmänniska än vad jag är en skärgårdsmänniska.

kram, L

Allmänt, Listor |
Upp