Min helg i bilder

På fredag hann jag springa förbi några butiker före jag satte mig på bussen påväg hem,fick med mig några saker, skall visa det i något annat inlägg kanske(?). 
Sedan satte jag mig på bussen påväg mot skärgården igen, så skönt och avslappnande att vara hemma!!
På lördag morgon åkte jag till gymmet och tränade med A&M, sedan jobbade jag från 12 till 19. Kändes faktist helt okej att vara tillbaka och jobba, lite ovant men vädligt bra att komma in i jobbrutinerna före sommaren. 
På kvällen blev de en spontan frisbeegolf runda med ett gäng vänner, trots att jag är världs sämst på frisbeegolf så hade vi sjukt roligt!! 
Söndag - Jobb från 12-16, efter det satte jag mig på bussen mot stan igen, är det bara jag som typ tycker det är as skönt att sitta i bussen haha?? På kvällen tog jag en snabb springtur och sedan unnade jag mig det nya Skam avsnittet som kommit ut i helgen, perfekt avslut på söndagen. 
Kram, L
Allmänt, Foton - Vardag |
Upp